Farmona Tutti Frutti




Dziś o moim ulubionym maśle do ciała, które niedawno odkryłam - czyli Tutti Frutti o zapachu kiwi i karamboli. Kupiłam go ze względu na jego promocje w drogerii Natura i z pewnością nie żałuję! Bez wątpienia zagości w mojej kosmetyczce na dłużej.



Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 12 zł

Opis producenta:
Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach i apetycznym zapachu kiwi ze słodką nutą karamboli. Orzeźwiające połączenie soczystego aromatu kiwi i słodyczy złocistych gwiazdek karamboli uwalnia energię i wyzwala radość życia!
Dzięki zawartości afrykańskiego masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie. Bogata konsystencja pieści zmysły, czarne drobinki masują ciało, a radosny, wibrujący aromat wprowadza w doskonały nastrój.

Moja opinia: 
Jest to trzecie masło jakie do tej pory testuje i z pewnością najlepsze. Pierwsze z jakim miałam do czynienia to masło Perfecty, ale jak u niego nie odpowiadają mi zapachy tych maseł. Kolejne to masło shea, na którego temat poświęcę osobną notkę, ale moim nowym odkryciem jest właśnie masło Tutti Frutti. Swoją konsystencją przypomina prawdziwe masło, jest bardzo gęste ale przy tym miękkie i łatwo się rozsmarowuje, przepięknie pachnie o czym się przekonałam już po samym jego otwarciu, a zapach utrzymuje się na naszej skórze przez kilka godzin. Masło posiada delikatne czarne drobinki, lecz nie zauważyłam aby masowały one ciało, praktycznie nie czuć ich na skórze. Po użyciu nasza skóra jest wygładzona i porządnie nawilżona. Masło pięknie się wchłania co mnie bardzo cieszy, gdyż nie cierpię czekać aż kosmetyk zaschnie a przy tym wszystko się lepi do ciała. Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu, możemy łatwo wydobyć produkt ze środka. Polecam ten kosmetyk! Sama jestem ciekawa innych zapachów. Dostępne są takie zapachy jak: karmel i cynamon, liczi i rambutan, granat i pitaya, figa i daktyle, melon i arbuz, brzoskwinia.



Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Mirystate, Cetearyl, Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Parfum, Cera Alba, Cyclomethicone, CI 19140, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, CI 42090, Jojoba Esters, Iron Oxides, Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Limonene, Linalool.

p.s zostałam oTAGowana przez Beauty in English o moich ulubionych kanałach na YT. A więc króciutko:

nieesia25
Agnieszka, super dziewczyna, bardzo spontaniczna, zawsze uśmiechnięta. Robi recenzje kosmetyków oraz filmiki z outfitami. 

nissiax83
Uwielbiam jej filmiki o Nowym Jorku oraz życiu w Stanach. Jej filmiki jednak głównie dotyczą kosmetyków, jest profesjonalistką w tej dziedzinie dlatego bardzo licze się z jej opiniami na temat danych kosmetyków.

katosu:
Moje guru makijażu, jej chyba nigdy nie kończą się pomysły, to ona mnie inspiruje i to właśnie dzięki jej tutorialom najwięcej się nauczyłam.

maxineczka:
Lubię jej makijaże, ma fajne pomysły i używa ogólnodostępnych kosmetyków, dlatego jej pomysły można spokojnie "wcielić w życie".

brunettesheart:
Alina, przepiękna dziewczyna, która robi nieziemskie makijaże w bardzo prosty sposób. Ona bez problemu wyczaruje każdemu makijaż przy użyciu dwóch cieni i masakry ;).

POLECAM!!!

11 komentarzy:

  1. Widzę, że Nieesia u wszystkich króluje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach tego masełka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja posiadam mus z tej firmy,
    cudownie pachnie... dziś dodam recenzje :)

    zapraszam: http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi pięknie pachnieć to masło do ciała. Nie miałam go, ale z tej serii Tutti Frutti mam sól do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sprawdza się to masło w gorące dni? nie lepi się po nim skóra??;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masło szybko się wchłania i nie ma mowy o lepieniu się skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sama skusze się na to masełko chociażby że względu na zapach. No i to że szybko się whłania jest jego niewątpliwą zaletą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie musi pachnieć ! Uwielbiam kiwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaa:) lubię takie owocowe cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń