Denko ostatnich miesięcy

W dzisiejszym poście pokaże Wam moje denko zebrane w kilka miesięcy, nie jest ich może dużo, ale część opakowań kosmetyków została wyrzucona, gdy jeszcze nie miałam zamysłu stworzenia bloga, także wybaczcie. Wszystkie kosmetyki są bardzo wydajne, ale co jakiś czas będę starała się pokazywać Wam te które zostały już przez mnie zużyte.


Recenzja:


Może zaczniemy od kosmetyków firmy Ziaja. Prawdopodobnie oba produkty są Wam dobrze znane, ale kilka słów jak sprawdziły się u mnie. Lubie eksperymentować z kremami do twarzy, mam cerę suchą dlatego potrzebuje coś bardzo nawilżającego. Masło kokosowe kupiłam po namowie kilku koleżanek które były nim zachwycone. Używałam go TYLKO na noc, gdyż jest bardzo tłuste i nie ma możliwości stosowania go pod podkład. Krem sam w sobie ma bardzo przyjemny zapach, niezbyt ostry co może nas drażnić. Jego konsystencja jest dosyć gęsta, a równocześnie ciężka w aplikacji. Moja skóra nie była nawilżona lecz natłuszczona dlatego u mnie on się nie sprawdził. Jeśli chodzi o płyn do demakijażu to także nie jest on moim ulubieńcem. Kupiłam go chcąc spróbować czegoś nowego zarazem za niską cenę. Już po pierwszym użyciu wiedziałam że to nie jest płyn którego szukam, dlatego że bardzo słabo zmywa tusz do rzęs i wymaga od nas tarcia oka aby tusz całkowicie znikł. Oba produkty można dostać w bardzo niskiej cenie (płyn ok. 6 zł, masło 5zł) lecz ja niestety nie kupie ich ponownie.


Ponieważ mam duży problem z suchą skórą na nogach, skuszona reklamą kupiłam balsam firmy Neutrogena.
Jest to dokładnie intensywnie regenerująca emulsja do ciała, której zadaniem jest nawilżyć i zregenerować bardzo suchą i szorstką skórę. Ja posiadam duże opakowanie, bardzo wygodne w użyciu ponieważ ma  pompkę. Sam balsam jest leciutki, ładnie pachnie, ma kremową konsystencję, a co dla mnie ważne szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną na długi czas. Według mnie balsam jest bardzo dobry, po użyciu go skóra nie jest ściągnięta lecz nawilżona. Na pewno w przyszłości do niego wrócę. Cena ok. 30 zł. 


Teraz kolej na płyn micelarny firmy Bourjos. Używałam wiele płynów micelarych, ale tej najbardziej przypadł mi do gustu. Jest bezzapachowy, ładnie zmywa makijaż, troszkę bardziej trzeba się pomęczyć przy rzęsach, ale nie ma tragedii. Według mnie to bardzo dobry kosmetyk za niską cenę ok.13 zł.


Balsam brązujący Dove Summer Glow to dla mnie jeden z najlepszych w okresie wiosna-lato. Bardzo dużym plusem jest to że możemy go dostać w dwóch wersjach dla jasnej i ciemnej karnacji. Ma przyjemną konsystencję, łatwo się rozprowadza i nie powoduje zacieków! Ładnie rozświetla skórę a także ją nawilża gdyż posiada taką formułę.


Odżywka do włosów Pantene Nature Fusion jest nieodłącznym elementem podczas mycia głowy. Mam długie włosy, które ciężko rozczesać po umyciu co je bardzo niszczy, ale po użyciu tej odżywki nie mam z tym problemu. Odżywka ta ma sprawić że włosy będą mocniejsze i lśniące. Nie zauważyłam żeby moje włosy poprzez używanie jej stały się mocniejsze, ale na pewno są bardziej lśniące. Fajny produkt w dobrej cenie, około 15 zł.


Ostatnią rzeczą z mojej kolekcji denko jest żel nawilżająco-oczyszczający under twenty. Fajny żel myjący o delikatnym zapachu mango i guarany. Posiada delikatne kuleczki myjące, które oczyszczają twarz. Skóra po umyciu nie jest ściągnięta lecz nawilżona. Nie kupię go więcej tylko dlatego, że znalazłam swój produkt do mycia twarzy, którego chyba już nigdy nie zmienię, ale o tym wkrótce.

Czy miałyście kiedykolwiek do czynienia z którymś z tych produktów? Jak tak to napiszcie jakie są Wasze wrażenia :).

18 komentarzy:

  1. spore denko.. u mnie ten balsam brązujący się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten płyn Ziajowy i też mi nie podpasował. Najbardziej polubiłam się z dwufazą Bielendy Awokado.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie natomiast jest to jedyny balsam który się sprawdza :P no nie, skłamałam, jest jeszcze ten z Yves Rocher :).

    OdpowiedzUsuń
  4. plyn z ziaji dwufazowy jest lepszy od zwyklego

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę się za bardzo zraziłam i chyba wypróbuje ten z Bielendy o którym mówiła Rodzynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam tą odzywkę do włosów i okazała się całkiem w porządku, spełniała swoje zadanie, ale nie była jakaś wyjątkowa, rzeczywiście rozczesanie włosów po umyciu było o wiele łatwiejsze, też nie zauważyłam żeby włosy były po niej mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie polecam płynu z ziaji , totalnie u mnie się nie sprawdził w dodatku te zamglone oczy;/ polecam Ci płyn micelarny perfecta różowy jest genialny! mam jego małą recenzję na swoim blogu:) aha i balsam z neutrogeny hmm fakt bardzo dobrze nawilża ale wg mnie jest za ciężki na lato, trochę się po nim lepię;p
    Pozdrawiam http://missignorant21.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie za to ten płyn micelarny nie przekonał. Jest zbyt tłusty i lekko się pieni. Ale wiadomo, że dla każdego jest dobre co innego :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że każdy ma swoje zdanie :), ale powiem szczerze że po komenatarzach pod notką następnym razem skusze się chyba na bielende albo perfecte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam ten krem z Ziaji masło kakaowe i jest świetny , fajnie nawilża i cudownie pachnie ♥
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za wodą z bourjois

    OdpowiedzUsuń
  12. A czego używasz do demakijażu? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam żadnego z tych produktów, jednak zachęciłaś mnie bardzo do tej neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli masz suchą skórę to neutrogena jest absolutnym must have :)

    OdpowiedzUsuń
  15. poszukaj teraz- czas wyprzedaży, to może i wykładają jakieś zalegające w magazynach sztuki;p

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie prowadzony blog i ciekawe posty, będę tu częściej zaglądać :).

    Zapraszam również do mnie: http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dove Summer glow jest moim ulubieńcem :)
    Masz bardzo ładną urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z opinią na temat micelka - dla mnie również jest idealny !

    OdpowiedzUsuń