Kosmetyki Yves Rocher

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kosmetyki firmy Yves Rocher które ostatnio nabyłam. Jakiś czas temu zupełnie przypadkiem zapisałam się do klubu Yves Rocher, ale nie przywiązywałam do tego dużej wagi, gdyż i tak wydawało mi się, że nie skorzystam z żadnej promocji. Już miesiąc później dostałam kupon ze zniżką -30% na pierwszy produkt i -40% na drugi + gratis za skorzystanie z promocji. Wybrałam się do sklepu no i oczywiście kupiłam kilka rzeczy ;). Promocje przychodzą do nas pocztą co miesiąc i za każdym razem są bardzo duże promocje. Teraz pokaże Wam co kupiłam w ostatniej promocji na czerwiec. Mianowicie było to:

Malinowe mleczko do ciała:



A oto opis producenta:



Jeśli chodzi o moje odczucia. Mleczko jest rzeczywiście świetne, ma lekką konsystencję, przepięknie pachnie - nie ma typowego chemicznego zapachu lecz pachnie prawdziwymi malinami, a co jest dla mnie bardzo istotne szybko się wchłania.
Jeśli chodzi o inne zapachy to jest także kokos, jeżyna i zboże. Jeśli chcecie przetestować ten kosmetyk jest także mniejsza wersja o pojemności 50 ml i kosztuje około 7 zł.

Pojemność: 400 ml
Cena: 19,90 zł

Kolejny kosmetyk to maseczka do twarzy z granata:



Świetna 3 minutowa maseczka o zapachu granata. Jej zadaniem jest przywrócenie skórze świeżość i blask i tak rzeczywiście jest. Bardzo wygodne jest to te trzeba trzymać ją na twarzy jedynie 3 minuty, osobiście nie lubię siedzieć z maseczka po 20 minut, szczególnie gdy spływa lub bardzo ściąga mi twarz. Ta maseczka jest leciutka, nie czuć jej na twarzy, a gdy ją zmyjemy mamy uczucie oczyszczonej, nawilżonej skóry.

Pojemność: 50 ml
Cena: 13,99 zł

Ostatni z produktów który chciałabym Wam przedstawić jest olejek arganowy pod prysznic. Dostałam go w jako darmowy prezent za za zakupy powyżej a jedno regularna cena to 29,90 zł.

Jeszcze nie miałam go okazji używać, ale myślę że w niedługim czasie zacznę. Zobaczcie opis producenta:

Od niepamiętnych czasów, Marokanki znają sekretny sposób pozyskiwania oleju arganowego. Jego tysiące zalet sprawiły, że został on nazwany `Marokańskim złotem`.
Wzbogacony w olejek arganowy z upraw ekologicznych, olejek pod prysznic o aksamitnej konsystencji zamienia się na skórze w delikatne musujące mleczko. Odżywia skórę podczas kąpieli. Skóra jest odżywiona, aksamitna w dotyku.
Składniki pochodzenia roślinnego:
- olejek arganowy z Maroka, z ekologicznych upraw,
- gliceryna roślinna,
- baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. 

Podsumowując, wszystkie te produkty mogę z czystym sumieniem polecić i jestem pewna, że tak jak mi przypadną Wam do gustu. Jeśli jesteście zainteresowane zakupem tych kosmetyków zapiszcie się do klubu, a dzięki temu dostaniecie duże zniżki. Polecam! :-)

9 komentarzy:

  1. ej,czemu nie obserwujesz mojego bloga?;> ps. tez lubie te kosmetyki tylko zawsze jak cos mi sie z nich spodoba to nie mam gdzie ich dostac albo akurat nie ma tego co chce no i.. tak sie to wlasnie konczy ze zapominam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zaobserwuje :P. Mam Cie w linkach a do obserwacji zapomniałam dodać.

      Usuń
  2. ich sklep mama "pod nosem " dosłownie :) jak dołączyć do tego klubu ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy iść do ich sklepu i powiedzieć że chcesz zapisać się do klubu, wypełnisz formularz i co miesiac przychodzą Ci pocztą promocje :-)

      Usuń
  3. Na pewno firma jest bardzo wiarygodna, choć nie używałam nigdy ich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie bardzo polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. tę oliwkę zużywałam pół roku i nie mogłam zużyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skuszę się na to mleczko malinowe :)

    Zapraszam również do siebie: www.biancofragola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki Yves Rocher! A szczególnie ich: korektory do twarzy! *.*

    OdpowiedzUsuń