Cześć!
W pierwszym poście pokaże Wam makijaż, który zrobiłam mojej mamie w kolorze oliwkowo - brązowym. Popatrzcie na zdjęcia a pod spodem lista kosmetyków których użyłam do wykonania makijażu.

Wykonanie go jest bardzo proste, wystarczy pędzlem kulka (ja mam Inglot 80 HP) rozprowadzić brązowy cień na zewnętrznej powiece w kształcie migdałka i rozetrzeć go pędzelkiem do rozcierania (mój Coastal Scents). Następnie wybieramy kolor którym chcielibyśmy uzupełnić resztę powieki, następnie zrobić cieniutką kreseczkę nad linią rzęs, wytuszować rzęsy i gotowe! Zobaczcie efekty:






Lista użytych kosmetyków:
Podkład - Photo Finish
Puder prasowany Catrice
Brwi - Peletka z Catrice
Brązowy cień inglot - 329
Czarny cień - paletka Au Naturel Sleek
Oliwkowy cień - Paleta 100 cieni z Elfa
Tusz - Wibo Extreme Lashes

Dajcie znać jak sie podoba :-)

6 komentarzy:

  1. swietnie Ci to wyszlo! musisz kiedys mnie pomalowac tylko jak kupie po weekendzie sobie aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo :), no u mnie te zdjęcia własnie nie oddaja dokładnie tego makijażu bo był bardziej wyrazisty ale aparat jest do niczego i też chce kupić w przyszłości :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba się, bardzo ładnie uwypukla powiekę :)

    zapraszam do mnie(makijaż nie,ale ciuchy jak najbardziej ;))
    http://paprykawczekoladzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Bardzo mi się podoba. ;) Obserwuję, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Chyba wypróbuje go na . . . sobie :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń